KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
3.1. Przesyłka pocztowa.
3.2. Przesyłka kurierska i przesyłka kurierska pobraniowa.
3.3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: „Fabryka Zabawek Pluszowych Kolor-Plusz” Mirosław Łapczuk, Maciej Raczkowski Sp. j. ul.Krawiecka 6, 75-671 Koszalin– w Dni Robocze, w godzinach od 10:00 do 16:00.
4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
5. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Koszty dostawy zależne są od wyboru formy płatności oraz dostawy.
Koszty dostawy zostają każdorazowo wskazane w czasie składania Zamówienia.
7. Sprzedawca oferuje możliwość osobistego odbioru zamówionych Produktów po wcześniejszym uzgodnieniu dogodnego terminu. W takim przypadku nie są naliczane dodatkowe opłaty związanych z dostawą Produktów.
8. Przesyłki są zawsze dokładnie pakowane i zabezpieczane przed zniszczeniem w czasie transportu.
9. Czas dostarczenia przesyłki zależny jest od wybranej formy dostawy i wynosi:
a. dla przesyłek dostarczanych przez firmę kurierską GLS od 1 do 2 Dni Roboczych,
b. dla przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską od 1 do 7 Dni Roboczych.
10. Przy dostawie Produktów przez firmę kurierską, Klient proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem. Weryfikacja przesyłki to bezpłatna usługa gwarantująca najwyższą jakość usług. W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Klient proszony jest o spisanie protokołu szkody oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedawcy.